loading...
روح سرگردان من
مرده ی بی تابوت بازدید : 0 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
اه لعنت به این بغض لعنتی ... دام گرفته... کاش زمان به عقب برگرده... بشه دو سال قبل.. اما افسوس ... حتی دیگه تکرار نمیشه .. خدا ... اه میدونم هر چقدر هم خدا خدا کنم بازم تکرار نمیشه همه چیزهای قشنگی که داشتم و نمیتونم دوباره بدست بیارم ... وای خدا ... این خیلی وحشتناکه ... خدا قشنگی زندگیم رو میخوام ... خدا روم نمیشه دعا دعا کنم که بهم پسش بدی این خودخواهی میشه ... چون یه طرفست .... لعنت به من خواستم بگم من فقط حقمو میخوام ... اما خب شاید اصلا اون حق من نبود ... این هم خودش خیلی وحشتناکه ... خیلی وحشتناک خدا .... لعنت به من
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 37